Відновлення пошкодженого редуктора вагою 4 тонни за 26 днів: місія можлива

Відновлення пошкодженого редуктора вагою 4 тонни за 26 днів: місія можлива

24.12.2021


Нам, як партнеру і єдиному офіційному представнику компанії Flender GmbH в Україні, досить часто доводиться вирішувати непрості задачі — і, зазвичай, у стислі терміни. Проте цього разу задача, яку перед нами поставив один із наших багаторічних клієнтів, була дійсно нетривіальною…


Суть проблеми


23 жовтня 2021 року до нас звернувся наш клієнт - олієекстракційний завод. Буквально за пару днів до планової зупинки виробництва на ремонт редуктор приводу Десолвентизатор-Тостер-Осушувач (зона ATEX) виробництва компанії Flender GmbH вийшов з ладу. Така поломка повністю зупинила роботу всього заводу, а тому виникла потреба в терміновій заміні редуктора на новий. Строк, в який потрібно було вкластися, складав 30 днів – час, відведений на проведення планового ремонту. В разі прострочення поставки кожен додатковий день простою виробництва обходився б нашому клієнту в 50 000 EUR.


Рішення


На жаль, простого рішення ця проблема не мала. Оскільки заміна не була запланована, поставити новий редуктор в такі короткі терміни було неможливо: у виробника обладнання були всі необхідні комплектуючі — але потрібного корпусу в наявності не було.


Тому, після детального вивчення ситуації як з фахівцями компанії Flender GmbH, так і з нашими клієнтами, було запропоновано альтернативне рішення — провести повний ремонт пошкодженого редуктора з заміною всіх запчастин та відновленням корпусу. Такий підхід потребував чіткого плану дій і злагодженої роботи команд із 4-х країн – України, Польщі, Австрії та Німеччини. А затримка хоча б на одному із етапів могла б призвести до порушення кінцевого дедлайну. Проте, це був єдиний шанс вкластися в терміни, визначені клієнтом для ремонту, та запобігти втратам, які б клієнт міг понести в результаті простою заводу.


Для цього ми оперативно доставили пошкоджений редуктор вагою 4 тонни в найближчий до України сертифікований сервісний центр (Sternet Sp. z o.o., Польща). Паралельно з цим компанія Flender GmbH направила в місце проведення ремонту необхідний комплект запчастин для редуктора.


ремонт редуктора Flender: заміна зубчатих зчеплень, підшипників, ущільнень

післяремонтне обслуговування редуктора Flender: поновлення лакофарбового та антикорозійного покриття

За сім днів був проведений повний ремонт із заміною підшипників, ущільнень та зубчатих зчеплень, відновлено лакофарбове покриття корпусу, на швидкісний вал нанесено антикорозійне покриття TECTYL, редуктор заповнено новим мастилом. Після цього був проведений тестовий запуск на випробувальному стенді та діагностика всіх підшипників (температура, вібрація). Тестові випробовування підтвердили справність відремонтованого редуктора, тож вже 14 листопада ми повернули його клієнту — де його одразу почали монтувати.


центрування редуктора flender після ремонту та монтажу

Ще два дні зайняло центрування редуктора (ці роботи проводили фахівці нашого Технічого центру) - і вже 17 листопада повністю справний та відцентрований редуктор було запущено в роботу.


Результати


Ми не лише вклалися в заплановані строки, але й перевершили їх: з моменту виходу з ладу редуктора і до його запуску після ремонту та центрування пройшло рівно 26 днів — це менше, ніж термін, відведений на ремонт обладнання. Така оперативність дозволила нашому клієнту запобігти простою заводу і уникнути великих фінансових втрат.


Ось як коментує цей кейс керівник філії компанії Галпідшипник у м. Києві Олексій Іванчук: «На щастя, щодня такі виклики не стаються. Але інколи вони мають траплятися – хоча б для того, щоб нагадати нам, з якими крутими і професійними людьми ми працюємо: людьми, які вміють знаходити найкраще рішення із можливих і, крок за кроком, втілювати його у життя – якісно, професійно, чітко.


Вдячні всім, хто брав участь у цій «спецоперації»:


  • фахівцям компанії Flender GmbH (були задіяні одразу 3 представництва – у Польщі, Німеччині та Австрії),
  • спеціалістам сертифікованого сервісного центру Sternet Sp. z o.o. (Польща),
  • а також нашій команді – продакт-менеджерам, Технічному центру, відділу логістики та всім іншим, хто був залучений у процес і зробив все можливе, щоб клієнт компанії Галпідшипник отримав свій редуктор вчасно та в заплановані терміни поновив виробництво».


Більше про нашого партнера – компанію Flender

Детальніше про послуги Технічного центру Галпідшипник

Повернутись до новин