Підшипники кулькові радіальні

Базова конструкція.

Витримують практично ті ж оберти що і відкриті підшипники.
Такі підшипники з збільшеним радіальним зазором C3 використовують як стандартне рішення для електродвигунів.

Комплектуються ущільненнями різного типу.
З стандартними ущільненнями контактного типу такі підшипники здатні витримувати дещо менші оберти ніж відкриті підшипники.
З ущільненнями, які мають низький коефіцієнт тертя, такі підшипники витримують майже такі ж оберти, як і відкриті підшипники.

Витримують більше навантаження завдяки більшій кількості кульок в підшипнику.
Виготовляються відкриті підшипники, з металевими захисними шайбами та з канавкою під стопорне кільце по зовнішній обоймі підшипника.

Виробляються відкриті підшипинки, з захисними металевими шайбами та з гумово-металевими ущільненнями.
Постачаються в комплекті з стопорним кільцем або без нього.

Дивіться також розділ "Y-СИСТЕМИ ТА КОРПУСНІ ПІДШИПНИКИ".
Дивіться також розділ "ПІДШИПНИКИ КУЛЬКОВІ МІНІАТЮРНІ".

Виробляються в розмірах метричних та дюймових.
Доступні підшипники з фланцем по зовнішньому кільцю.
Існують рішення з широким внутрішнім кільцем.
Виробляються з ущільненнями та без них.
Постачаються підшипники кулькові мініатюрні також із нержавіючої сталі.

Такі підшипники переважно виробляються з невеликими розмірами.

Підшипники з нержавіючої сталі витримують дещо менші навантаження, ніж звичайні підшипники. Виробляються відкриті, з захисними металевими шайбами та з гумово-металевими ущільненнями. Такі підшипники мають хороші антикорозійні властивості для вологих середовищ. У випадках, коли є контакт підшипників з більш агресивним середовищем, використовують полімерні підшипники, керамічні підшипники та підшипники із спеціальними покриттями.

Витримують температури до 350 °С.
Доступні рішення:
Підшипники SKF з позначенням VA201 мають сталевий сепаратор. Для температур до 250 °С. Швидкість до 100 об/хв.
Підшипники SKF з позначенням VA208 мають графітовий сепаратор з сегментів. Для температур до 350 °С. Швидкість до 100 об/хв.
Підшипники SKF з позначенням VA228 мають графітовий сепаратор у вигляді корони. Для температур до 350 °С. Швидкість до 100 об/хв.
Підшипники SNR з позначенням FT150 для температур до 150 °С. Швидкість обертання майже як у стандартних підшипників.
Підшипники SNR з позначенням HT200 для температур до 200 °С. Швидкість обертання дещо менша, ніж у стандартних підшипників.
Підшипники SNR з позначенням F600 для температур до 350 °С. Швидкість обертання до 50 об/хв.

SNR з позначенням LT для температур до -60 °С.

Використовуються для контакту з особливо агресивними речовинами.
Наприклад, полімерні підшипники можуть працювати при повному зануренні в кислоту.
Витримують значно менші навантаження, ніж звичайні підшипники.

Виробляються без ущільнень.
Витримують більші навантаження, ніж однорядні підшипники.

Такі підшипники можна сплутати з радіально-упорними підшипниками.
Постачаються зазвичай під замовлення, як спеціально підібрані пари.
DB варіант - O схема.
DF варіант - X схема.
DT варіант - схема тандем.

Монтуються з конічними втулками або на конічні вали.
Мають ті ж розміри, що і стандартні підшипники.
В позначенні використовують маркування з літерою "K".

Мають керамічні тіла кочення.
Витримують значно більші оберти, ніж звичайні підшипники.
Працюють в умовах з поганим змащуванням.
Завдяки електроізоляційним властивостям існують спеціальні рішення для електродвигунів.

Були розроблені для запобігання пошкодження підшипників внаслідок проходження через них електричного струму. Такі підшипники виробляються у варіантах: кулькові однорядні та роликові з циліндричними роликами. Найпоширеніша модель з покриттям зовнішньої поверхні зовнішнього кільця підшипника - має позначення VL0241. Модель з покриттям внутрішньої поверхні внутрішнього кільця підшипника - має позначення VL2071. При відсутності можливості використання підшипників типу INSOCOAT, використовують також гібридні підшипники.

Підшипники з антифрикційною полімерною матрицею.
Інноваційні рішення в галузі змащування підшипників.

Вбудований датчик реєструє:
- швидкість обертання;
- напрямок обертання;
- розпізнає навіть невелику зміну положення валу з кутом більшим за 1,4 градуси.

Заощаджують до 30% енергії завдяки використанням новітніх технологій.

Використовуються для більш надійної фіксації підшипників в корпусі.
Наприклад, в тонкостінних штампованих корпусах.
Такі рішення найчастіше використовуються в автотехніці.

"Тонкі" підшипники.
Виробляються в дюймових розмірах.
Підшипники використовуються в пристроях, де насамперед важлива невелика вага підшипника та компактна конструкція.
Використовуються у фото та кіно-техніці, вимірювальних приладах, аерокосмічних пристроях.

Розроблені для випадків, коли стандартні ущільнення в підшипнику не забезпечують потрібний захист.
Постачаються зазвичай під замовлення.

Використовуються у хвильових генераторах.
Цей тип підшипника описано також в ГОСТі 23179.

Використовуються в високоточному обладнанні як спеціальне рішення.

Прецизійні підшипники.
Використовуються в високоточному обладнанні як спеціальне рішення.
ДЮЙМОВІ
Підшипники безсепараторні. Незважаючи на конструкцію зовнішнього кільця, такі підшипники вважають радіальними. Використовуються в пристроях, де не потрібна висока точність.
ДЮЙМОВІ
Підшипники безсепараторні. Незважаючи на конструкцію зовнішнього кільця, такі підшипники вважають радіальними. Використовуються в пристроях, де не потрібна висока точність.
Матеріали для завантаження
Будь ласка, звертайтесь -
проконсультуємо та допоможемо підібрати потрібний вам продукт
ПП "ТД" Галпідшипник "не несе відповідальності за можливі помилки і неточності, які можуть бути присутніми в інформації, зазначеній на сайті - незважаючи на її ретельну підготовку