Підшипники ковзання та шарнірні підшипники

Для температур від –200 до +250 °C.
Можливе використання без змащування.

Для температур від –40 до +110 °C.
Потребують первинного змащування.

Для температур від –40 до +250 °C.
Потребують змащування.

Для температур від –10 до +90 °C.
Можливе використання без змащування.

Для температур від –40 до +150 °C.
Потребують змащування.

Для температур від –30 до +110 °C.
Можливе використання без змащування.

Для температур від –100 до +250 °C.
Напрямок руху в таких підшипниках чітко задається положенням змащувальних елементів. Дуже схоже, але принципово інше рішення існує для лінійного переміщення (дивіться розділ "Спеціальні рішення для пресів та штампів").

Для температур від –50 до +140 °C.
Можуть використовуватись без змащення.

Для температур від –200 до +250 °C.
Можливе використання без змащування.

Для температур від –40 до +250 °C.
Потребують змащування.

Для температур від –10 до +90 °C.
Можливе використання без змащування.

Для температур від –40 до +150 °C.
Потребують змащування.

Для температур від –30 до +110 °C.
Можливе використання без змащування.

Для температур від –100 до +250 °C.
Напрямок руху в таких підшипниках чітко задається положенням змащувальних елементів.

Для температур від –200 до +250 °C.
Можливе використання без змащування.

Для температур від –40 до +110 °C.
Потребують первинного змащування.

Для температур від –200 до +250 °C.
Можливе використання без змащування.

Для температур від –40 до +110 °C.
Потребують первинного змащування.

Виробляються також підшипники ковзання для систем лінійного переміщення. Більш докладна інформація знаходиться в розділі "Компоненти, пристрої та системи лінійного переміщення".

Виробляються метричні та дюймові, з ущільненнями та без ущільнень, які потребують змащення та такі, що не потребують обслуговування.

Для вузлів з переважним радіальним навантаженням.

Для вузлів з переважним осьовим навантаженням.

Виробляються метричні та дюймові, які потребують змащування, та такі, що не потребують обслуговування. Доступні також варіанти з нержавіючої сталі та з антикорозійним покриттям.

Виробляються метричні та дюймові, які потребують змащування, та такі, що не потребують обслуговування. Доступні також варіанти з нержавіючої сталі та з антикорозійним покриттям.

Використовуються на штоках гідравлічних циліндрів.

Призначені для приварювання до штоків гідроциліндрів.

Така конструкція є роз`ємною і це дозволяє робити заміну шарнірного підшипника при ремонті!

Виробляються шарнірні наконечники з кульковими дворядними та роликовими сферичними однорядними підшипниками, з внутрішньою та зовнішньою різьбою.

Таке рішення переважно використовується в автотехніці.

Таке рішення переважно використовується в автотехніці.

Використовуються в якості малогабаритного сопла для подавання охолоджуючої рідини в металообробних верстатах.
Каталог SKF англійською 2010 р. Втулки - підшипники ковзання (pdf 2 МБ)
Каталог SKF англійською 2012 р. Композитні метало-полімерні втулки ковзання (pdf 5 МБ)
Каталог SKF англійською 2011 р. Шарнірні підшипники (pdf 6,5 МБ)
Каталог INA FAG англійською 2014 р. Підшипники ковзання та шарнірні підшипники (pdf 28 МБ)
Каталог DURBAL англійською 2011 р. (pdf 5 МБ)
Каталог ASKUBAL англійською (pdf 2 МБ)
Каталог IKO російською 2007 р. (pdf 40 МБ)
Каталог THK англійською 2007 р. (pdf 1 МБ)
Каталог FLURO російською 2013 р. (pdf 4 МБ)
Каталог SEALMASTER англійською (pdf 5,5 МБ)
Каталог AURORA англійською (pdf 6,5 МБ)
Каталог RBC англійською (pdf 1,5 МБ)
Каталог FEDERAL-MOGUL російською 2014 р. Підшипники ковзання (pdf 2 МБ)
Каталог FEDERAL-MOGUL англійською 2013 р. Втулки - підшипники ковзання (pdf 2 МБ)
Каталог FEDERAL-MOGUL англійською 2014 р. Шарнірні підшипники (pdf 2,5 МБ)