NTN-SNR - надійні рішення для вашого обладнання від офіційного дистриб'ютора


NTN-SNR Roulements - японсько-французька корпорація, входить в топ-3 світових виробників підшипників. Компанія присутня на всіх промислових, автомобільних і аерокосмічних ринках. Їхня продукція випускається під брендами NTN, SNR: підшипники і підшипникові вузли, мастильні матеріали, модулі лінійного переміщення, інструмент для обслуговування підшипників, мехатроніка.
Наша співпраця з компанією NTN-SNR почалося в 2004 році. З тих пір клієнти компанії Галпідшипник встигли оцінити високу якість продукції NTN-SNR. Фермерські господарства активно використовують підшипники і вузли агросеріі NTN-SNR. Особливою популярністю користуються підшипники з посиленим ущільненням AGR - рішення, які відмінно зарекомендували себе за роки використання. У промисловості, особливо в гірничодобувній, металургійній, цементній та паперової, себе відмінно зарекомендувала серія ULTAGE - підшипники із збільшеним терміном служби, підвищеної стійкості до навантажень і більш низьким витратам на техобслуговування.
-
Підшипники, корпуси і вузли в зборі
-
Системи лінійного переміщення
-
Мастильні матеріали
-
Інструмент для монтажу / демонтажу та змащування

Історія компанії почалася ще в 1894 році, коли швейцарець Жак Шмідт запатентував свій кульковий підшипник під брендом SRO. Перший завод був побудований в 1916 році в Ансі - для забезпечення французької військової авіації підшипниками під час Першої світової війни. У 1946 році компанія була придбана Renault і отримала нову назву - SNR (Société Nouvelle de Roulements), що означає «Нова підшипникова компанія»
У 2010 році японська корпорація NTN придбала компанію SNR Roulement, створивши NTN-SNR.
У компанії NTN-SNR більше 70 заводів по всьому світу. Найбільше виробничих майданчиків в Японії - 24. В Європі, Америці та Китаї - по 12. Але де б не перебував завод, і яка країна виробник не була б вказана на ваших підшипниках NTN або SNR - ви завжди можете бути впевнені, що вони зроблені згідно єдиних стандартів Системи управління якістю та протестовані на відповідність високим вимогам, які компанія ставить перед своєю продукцією.
Спільно зі своїми клієнтами, компанія постійно працює над пошуком нових, кращих рішень. Для цього компанія має в своєму розпорядження 4 центри НДДКР - два в Японії, один в Європі, і один в США. В R & D компанії задіяно 400 наукових співробітників і щорічно виділяється близько 4 % від обороту. Завдання, над якими вони працюють: підвищення надійності (інноваційні мастила і ущільнення), підвищення продуктивності та оптимізації терміну служби, зниження впливу на навколишнє середовище, «розумна» продукція, мехатроніка (датчики частоти обертання, кута, температури).


Продукція NTN-SNR використовується на всіх нових вузькофюзеляжних повітряних судах (AirbusA320neo, Boeing B737MAX, Embraer E Jet, Bombardier C-серії, Mitsubishi MRJ, Іркутськ МС21), а також в загальноєвропейській програмі ракети-носія «Ariane V» і в програмі реактивного двигуна CFM 56 - реактивного двигуна, що найбільш широко використовується в світі.
Фахівці компанії NTN-SNR розробили для автопромисловості ASB - ступичний підшипник з інтегрованим магнітним датчиком швидкості обертання, який вже став світовим стандартом.
9 з 10 найбільш популярних автомобілів в Європі оснащені продукцією марки NTN або SNR.
На поїздах TGW, які розвивають швидкість до 600 км / год, в якості підшипників колісної пари застосовуються підшипники NTN-SNR.