Linkedin Youtube

Лазерне центрування шківів та зірочок. Контроль натягу ременів

Лазерне центрування шківів та зірочок. Контроль натягу ременів.

Перекоси та/або паралельне зміщення шківів - найпоширеніша причина відмов ремінних передач. Більше того, відсутність співвісності призводить не лише до зносу шківів і пасів, але також є джерелом підвищених вібрації і шуму (що, в свою чергу, може бути причиною передчасного руйнування підшипника).


Типи перекосів

Горизонтальний кутовий перекос

Горизонтальний кутовий перекос

Вертикальний кутовий перекос

Вертикальний кутовий перекос

Паралельний перекос

Паралельний перекос


Традиційно для вивірки шківів використовується метод, що базується на візуальній оцінці з використанням повірочної лінійки та/або натягнутої струни. І хоч перевагою цього методу є його відносна простота, він є неточним та вимагає великого числа вимірювань.


Значно точніше і швидше центрування шківів виконується за допомогою спеціального обладнання, яке, виходячи з принципу дії, можна розділити на дві категорії: для вивірки шківів по торцях (також використовується для вивірки зірочок) та для вивірки шківів по канавках. Перевагою останнього є можливість перевірки на знос кожної окремої канавки шківа. Наші Технічні центри мають у своєму розпорядженні обладнання обох цих категорій – виробництва компанії SKF.

Лазерне центрування

Перевірка натягу ременів

Ще один важливий етап обслуговування ремінних передач, який часто ігнорується - проведення натягу ременів з необхідним зусиллям – процедура, обов’язкова для виконання після кожного центрування шківів.

Чому це важливо:

за недостатнього натягу відбувається проковзування ременів і з'являється підвищена вібрація. Це, в свою чергу, може призвести до підвищеного зносу шківів, зниження терміну служби пасів (в деяких випадках навіть на 70 %) та зменшення ресурсу підшипників. А при надмірному натязі ременів підвищується навантаження на всі елементи ремінної передачі, що також призводить до прискореного зносу пасів (ремені швидко розтягуються і вимагають додаткового техобслуговування), шківів і підшипників.

Для кожного профілю ременя існує певне значення зусилля натягу. За допомогою високоточних приладів наші фахівці здатні виміряти натяг без контакту з ременем.

Перевірка натягу ременів

Проведення робіт з вивірки шківів включає в себе:

1) Збір і аналіз технічної інформації про обладнання:

найменування і технологічний номер агрегату; кінематична схема агрегату; виробник і тип профілю ременів; наявність обмежень для установки вимірювальної системи; допуски по вивірки шківів від виробника обладнання.

2) Проведення вимірів на обладнанні (оцінка величин неспіввісності):

установка вимірювальних модулів і проведення вимірювань; загальна оцінка результатів вимірів; прийняття рішення про проведення вивірки шківів.

3) Проведення вивірки шківів:

регулювання становища шківів до отримання значень кутової неспіввісності і паралельного зміщення в межах необхідних допусків; проведення натягу ременів з необхідним зусиллям; проведення повторного виміру для підтвердження результату.

4) Складання звіту:

позначення мети робіт; стислий опис процесу виконаних робіт; підготовка та надання графічного матеріалу (фотографії); приведення численних результатів проведення вивірки (фотографії); надання висновку по виконаним роботам; вироблення рекомендацій

вивірка шківів

Будь ласка, звертайтесь -
проконсультуємо та допоможем підібрати потрібний вам продукт

ПП "ТД" Галпідшипник "не несе відповідальності за можливі помилки і неточності, які можуть бути присутніми в інформації, зазначеній на сайті - незважаючи на її ретельну підготовку.