Koyo - ваші надійні японські підшипники від офіційного дистриб'ютора


Підшипники Koyo - японський бренд підшипників, який належить корпорації JTECT. Компанія проектує і виготовляє широкий асортимент підшипників різних розмірів - від великогабаритних (із зовнішнім діаметром до 7 метрів) до мініатюрних (із внутрішнім діаметром від 1 мм). Пропонує спеціалізовані рішення для важкої промисловості, енергетики, сільського господарства, машинного обладнання і багатьох інших застосувань.
Наша компанія є офіційним дистриб'ютором підшипників Koyo з 2010 року. За цей час серед наших клієнтів сформувався цілий окремий пласт поціновувачів продукції цього японського бренду. Спільно з JTEKT ми пропонуємо вам наступну продукцію Koyo:
-
кулькові і роликові підшипники
-
конічні підшипники
-
голчасті підшипники
-
великогабаритні підшипники
-
поворотні підшипники
-
супер прецизійні (надточні) підшипники

Компанії Koyo Seiko Co. була створена в 1921 році в Осаці як компанія-імпортер підшипників. Своє власне виробництво Koyo Seiko Co. Ltd запустила в 1935 році - тоді і побачили світ перші підшипники під брендом Koyo. У 2006 році компанія об'єдналася з Toyoda Machine Works, Ltd. (була створена в 1941 році як окремий незалежний підрозділ компанії-виробника автомобілів Toyota Motor Corporation), створивши корпорацію JTEKT. У 2010 році JTEKT викупила у Timken підрозділ Torrington, що спеціалізується на голчастих підшипниках.
Територіально підшипники виробляються: в Японії (5 заводів), Азіатсько-тихоокеанський регіон - (8), Європа (7), Південна Америка (1). На всіх виробничих майданчиках впроваджена система управління якістю відповідно до ISO 9001 або ISO 16949
R&D-діяльність компанії реалізується за допомогою шести технічний центрів НДДКР. Серед них, наприклад, відкритий в 2014 році в Інженерний центр по розробці великогабаритних підшипників, де підшипники для вітрових генераторів або сталеливарної промисловості піддаються ретельному тестуванню в умовах, максимально наближених до реальних. Глобальна мережа центрів НДДКР дозволяє компанії тісно співпрацювати зі своїми клієнтами в пошуку і розробці нових рішень, тим самим роблячи свою наукову діяльність максимально прикладною.
