Чергова інформаційна атака на галпідшипник від харківського конкурента

Чергова інформаційна атака на галпідшипник від харківського конкурента

23.04.2021


Компанія Галпідшипник повідомляє про чергову спробу наших харківських конкурентів втрутитися в роботу компанії та скомпрометувати наші добре ім’я та ділову репутацію.

Цього разу, як інструмент інформаційної атаки, був обраний проплачений, замовний допис в соціальній мережі «Facebook» від так званого експерта, що наступного дня був передрукований на декількох сумнівних сайтах, власники яких невідомі.

Оскільки на фейсбук-сторінці цього «блогера» відсутня можливість вільного коментування, ми прокоментуємо цю ситуацію на своєму сайті.

В своєму пості «автор» використовував ту саму фейкову інформацію, що її розповсюджували про нас в 2016 році вже згадані нами конкуренти, доповнивши її фотографіями будівлі, де до початку російсько-української війни знаходилось донецьке представництво компанії Галпідшипник.

Ми заявляємо, що ця інформаційна атака є справою рук наших харківських конкурентів – компанії, що з 2015 року намагається знищити Галпідшипник та стати монополістом на ринку підшипників та привідних комплектуючих. Для цього вони використовували різні способи: разом з харківською поліцією фабрикували справи проти нас (ми чесно та в правовому полі довели абсурдність всіх звинувачень, останні з яких були зняті в 2019 році – більш детально про нашу боротьбу читайте в інтерв’ю СЕО компанії Галпідшипник Олександра Тільмана), розповсюджували фейкову інформацію в медіапросторі та серед наших клієнтів (ми писали про це тут https://galp.com.ua/news-0015).

Провалившись в попередніх спробах, вони вирішили взятися за наших постачальників. Мета - змусити їх позбавити нас офіційного дистриб’юторства, дискредитувавши нас в їх очах. Вони роблять ставку на високу довіру західних компаній до медіа та на їх слабке розуміння реалій українського інформаційного поля. Таким чином, розповсюджуючи неправдиву інформацію на різних сміттєвих сайтах та через псевдоекспертів, вони намагаються тиснути на наших європейських партнерів ризиком репутаційних втрат від співпраці зі «скомпрометованою» компанією.

Ми відповідально заявляємо, що компанія Галпідшипник не має жодного відношення до описаних в цих замовних матеріалах схем – як і до будь яких інших неправомірних дій. Ми завжди вели й будемо вести свою діяльність виключно законно та в правовому полі, та будемо відстоювати та захищати свою репутацію.

Також на фото показані наші колишні сусіди - СТО «OPEL», з якими ми раніше мали сусідні заїзди. «Автор» подає ці фотографії як «доказ» того що, нібито, Галпідшипник працює там і до сьогодні (змінивши вивіску на «Opel»), не знаючи (або навмисно замовчуючи), що насправді СТО «OPEL» існувало там ще з 2000 року і нічого спільного, крім паркану, з нашою компанією ніколи не мало.

Ми хочемо подякувати всім тим, хто всі ці роки підтримує нас у нашій боротьбі – співпрацею, розголосом, просто словами підтримки! Але також хочемо звернути увагу представників української промисловості (в першу чергу тих, хто співпрацює з нашими харківськими конкурентами і тим самим фінансує їх абсолютно нечесну конкуренцію) на ті ризики, які несе ця ситуація і для них. Наявність конкуренції – це гарантія адекватних цін та сервісу для клієнтів зі сторони постачальників. І навпаки – монопольне положення одного з постачальників ставить клієнтів у залежну позицію. На сьогодні ситуація на ринку підшипників така, що компанія Галпідшипник є чи не єдиним постачальником, який реально може стримувати апетити нашого харківського конкурента та нав’язувати йому нормальну, здорову конкуренцію – і це, мабуть, головна причина, чому вже шостий рік поспіль вони задіюють всі можливі ресурси, щоб знищити нас.

Звісно, юристи компанії вже готують позов до згаданого «блогера» про захист ділової репутації компанії Галпідшипник. Ми свідомі того, що замовником цього допису є інші люди. Але вважаємо що особа, яка позиціонує себе політичним експертом та журналістом, але при цьому розповсюджує на своїй сторінці завідомо неправдиву, замовну інформацію, що не відповідає жодним стандартам журналістики, а має єдину мету – маніпулювати думкою читачів та очорнити добре ім’я бізнесу на замовлення конкурентів – також повинна понести відповідальність за свої дії.

Керівництво компанії Галпідшипник

Повернутись до новин