Linkedin Youtube

Привідні ланцюги

Привідні ланцюги призначені для передачі механічної енергії від ведучого вала до веденого в ланцюгових передачах. В своїй здатності передавати потужність ланцюги конкурують з пасами (клиновими та синхронними) та зубчатими передачами. Кожне з цих рішень має свої переваги та недоліки, а відтак і відповідні сфери, де застосування одного з них є оптимальним.


Перевагами ланцюгової передачі є:

  • Високе співвідношення швидкостей - до 8:1
  • Досягнення високого співвідношення швидкостей за один крок
  • Передають більшу потужність, ніж приводні паси
  • Стала кутова швидкість – на відміну від ремінного приводу
  • Висока ефективність передачі потужності – до 98 відсотків
  • Більш компактна конструкція для передачі одного і того ж крутного моменту
  • Можуть використовуватися як на малих, так і на великих відстанях між центрами
  • Можуть легко розрізатися та з’єднуватися
  • Невисока вартість обслуговування
  • Можуть працювати навіть в умовах вологості
  • Більш компактні та прості в установці - порівняно з ремінним приводом
  • Не псуються від сонячного світла, олії, мастила або часу
  • Зірочки піддаються меншому зносу, ніж шестерні, оскільки зірочки розподіляють навантаження на велику кількість зубців
  • Менше навантаження на вал, ніж в ремінних передачах
Також є і слабкі місця:

  • Початкова вартість монтажу вища, ніж для пасів
  • Потребують регулярного змащування
  • Вали повинні бути ідеально відцентрованими та паралельними
  • Не здатен витримувати бокові навантаження
  • Ланцюги зношуються та розтягуються. Надміру розтягнений ланцюг спричиняє коливання швидкості
  • Не підходить для випадків, коли приводу потрібно проковзувати
  • Досить шумні в роботі, а також можуть створювати вібрацію
  • Менша вантажопідйомність та термін експлуатації в порівнянні з зубчатими передачами
  • Через полігональний ефект, ланцюгова передача має коливання швидкості (чим менша зірочка, тим більш виражений ефект)

За конструкцією привідні ланцюги можна розділити на роликові, втулкові та зубчасті.

Конструкція привідного ланцюга
Зубчатий привідний ланцюг

Також вони бувають одно-, двох-, трьох- та чотирьохрядні - їх виробляють з однакових елементів, але з валиками різної довжини.

Привідні ланцюги одно-, двох-, трьох- та чотирьохрядні

Основна різниця між однорядними та багаторядними ланцюгами полягає в здатності витримувати навантаження – цей показник корелюється з кількістю рядів в ланцюзі. Також, багаторядні ланцюги забезпечують більш спокійний і плавний хід та значно зручніші в монтажі. Тож, при виборі між одним багаторядним ланцюгом чи спареним однорядним рекомендуємо надати перевагу першому варіанту.

Оскільки в ланцюгах використовуються ланки двох типів, число ланок завжди повинно бути парним. Якщо потрібен ланцюг з непарною кількістю ланок - необхідно використовувати спеціальні перехідні ланки.

Перехідна ланка привідного ланцюга

Ми пропонуємо привідні ланцюги будь-якого стандарту (ISO, BS, ANSI) та найвищої якості від виробників: Renold (Великобританія), Rexnord (Німеччина), Challenge (Великобританія), SKF (Швеція), Sedis (Франція).

Матеріали для завантаження
Каталог Sedis

Привідні ланцюги - Sedis - Каталог - 2020 - (Анг) - 10 Мб

Каталог Challenge

Привідні ланцюги - Challenge - Каталог - 2013 - (Рос) - 4,5 Мб

Завантажити каталог

Привідні ланцюги - Renold - Каталог - 2011 - (Рос) - 1,5 Мб

Завантажити каталог

Привідні ланцюги - Rexnord - Каталог - 2007 - (Рос) - 6,6 Мб

Завантажити каталог

Привідні ланцюги - SKF - Каталог - 2015 - (Анг) - 1,5 Мб