Привідні ланцюги
Привідні ланцюги призначені для передачі механічної енергії від ведучого вала до веденого в ланцюгових передачах. В своїй здатності передавати потужність ланцюги конкурують з пасами (клиновими та синхронними) та зубчатими передачами. Кожне з цих рішень має свої переваги та недоліки, а відтак і відповідні сфери, де застосування одного з них є оптимальним.
- Високе співвідношення швидкостей - до 8:1
- Досягнення високого співвідношення швидкостей за один крок
- Передають більшу потужність, ніж приводні паси
- Стала кутова швидкість – на відміну від ремінного приводу
- Висока ефективність передачі потужності – до 98 відсотків
- Більш компактна конструкція для передачі одного і того ж крутного моменту
- Можуть використовуватися як на малих, так і на великих відстанях між центрами
- Можуть легко розрізатися та з’єднуватися
- Невисока вартість обслуговування
- Можуть працювати навіть в умовах вологості
- Більш компактні та прості в установці - порівняно з ремінним приводом
- Не псуються від сонячного світла, олії, мастила або часу
- Зірочки піддаються меншому зносу, ніж шестерні, оскільки зірочки розподіляють навантаження на велику кількість зубців
- Менше навантаження на вал, ніж в ремінних передачах
- Початкова вартість монтажу вища, ніж для пасів
- Потребують регулярного змащування
- Вали повинні бути ідеально відцентрованими та паралельними
- Не здатен витримувати бокові навантаження
- Ланцюги зношуються та розтягуються. Надміру розтягнений ланцюг спричиняє коливання швидкості
- Не підходить для випадків, коли приводу потрібно проковзувати
- Досить шумні в роботі, а також можуть створювати вібрацію
- Менша вантажопідйомність та термін експлуатації в порівнянні з зубчатими передачами
- Через полігональний ефект, ланцюгова передача має коливання швидкості (чим менша зірочка, тим більш виражений ефект)
За конструкцією привідні ланцюги можна розділити на роликові, втулкові та зубчасті.


Також вони бувають одно-, двох-, трьох- та чотирьохрядні - їх виробляють з однакових елементів, але з валиками різної довжини.

Основна різниця між однорядними та багаторядними ланцюгами полягає в здатності витримувати навантаження – цей показник корелюється з кількістю рядів в ланцюзі. Також, багаторядні ланцюги забезпечують більш спокійний і плавний хід та значно зручніші в монтажі. Тож, при виборі між одним багаторядним ланцюгом чи спареним однорядним рекомендуємо надати перевагу першому варіанту.
Оскільки в ланцюгах використовуються ланки двох типів, число ланок завжди повинно бути парним. Якщо потрібен ланцюг з непарною кількістю ланок - необхідно використовувати спеціальні перехідні ланки.

Ми пропонуємо привідні ланцюги будь-якого стандарту (ISO, BS, ANSI) та найвищої якості від виробників: Renold (Великобританія), Rexnord (Німеччина), Challenge (Великобританія), SKF (Швеція), Sedis (Франція).
Матеріали для завантаження
Будь ласка, звертайтесь -
проконсультуємо та допоможемо підібрати потрібний вам продукт
ПП "ТД" Галпідшипник "не несе відповідальності за можливі помилки і неточності, які можуть бути присутніми в інформації, зазначеній на сайті - незважаючи на її ретельну підготовку