Гумово-тканинні стрічки (Важкі стрічки)
Багатошарові конвеєрні стрічки можуть використовуватися в будь-якій переробній галузі. Завдяки конструкції каркасу і якості покриття вони особливо витривалі і надійні у всіх областях промислового застосування, і при стандартній експлуатації і при транспортуванні загострених або екстремально абразивних матеріалів. Відрізняє їх довгий термін служби.
- багатошаровий EP-каркас (основа-поліестер + уток-поліамід)
- спеціальний гумовий шар з доброю адгезією матеріалу
- висока зносостійкість покриття
- спеціальні типи покриття на вимогу
- піщаний і гравійний кар'єри, каменеломні
- цементобетонні заводи
- теплостанції
- шляхобудівельне обладнання
- заводи з переробки сміття, транспортування добрив, мінерально-переробні заводи
- деревообробна промисловість
- шлакові конвеєри
- REA-гіпс
- транспортування битого скла
- транспортування кремнієвого піску і матеріалів, що містять кремінь
- вихідне транспортування ковзаючого матеріалу
- транспортування глини і глинозему
Коли транспортуються об'ємні матеріали, завжди можливе загоряння вантажу або конвеєрної стрічки. З метою попередження ризику загоряння розроблені спеціальні типи самозатухаючої гуми - для гарантії максимальної безпеки.
- теплові електростанції
- для навантаження і транспортування вугілля
- металургійні заводи і ливарні цехи
- в закритих конвеєрах
- при транспортуванні легкозаймистих вантажів
- при роботі в потенційно вибухонебезпечних районах
- при близькому джерелі вогню
- в тунельних конструкціях
Масло та мастильні речовини погано впливають на гуму. Для того щоб запобігти так званому «набуханню гуми», гумове покриття повинно бути масло- та жиростійке. Тим не менше, не всі мастильні речовини і масла однаково агресивні по відношенню до гуми, тому розроблені різні типи стрічок, відповідно до різних умов експлуатаціі.
Всі конвеєрні стрічки мають антистатичне покриття відповідно до DIN EN ISO 84: 004.
Маслостійкість залежить від конструкції стрічки (співвідношення між покриттям і зовнішньою гумовою прокладкою, нарізних або рельєфних бортів, з /або без нижнього покриття). Стрічки можуть бути виготовлені в різних комбінаціях з гладкими стрічками, стрічками типу SUPERGRIP, FINEGRIP, NOPPEN або CHEVRON.
- бетонні заводи
- заводи з переробки сміття, транспортування добрив
- металообробна промисловість, утилізація відходів
- деревообробна промисловість
- транспортування випорожнень і нечистот
- транспортування зерна, ріпаку, свіжого корму
- паперова промисловість
Гарячі матеріали можуть легко пошкодити конвеєрну стрічку. Для попередження можливих пошкоджень інженери розробили три типи теплостійкого гумового покриття, що відповідають різним температурним режимам.
- тип T1 - *в межах до 120°C
- тип T2 - *в межах до 150°C
- тип T3 - *в межах до 210°C
* рівень температури залежить від температури навколишнього середовища, розміру транспортуючої продукції і часу контакту. Короткі температурні підйоми можливі до 400°C.
- цементні заводи
- ТЕС, а також печі для спалювання відходів
- хімічна промисловість
- сталеварні заводи, металообробна промисловість
Не завжди легко транспортувати великі об'ємні матеріали. Гострі краї матеріалів великих розмірів, несприятливі умови транспортування, нагромадження матеріалу можуть бути причиною поздовжніх порізів і пошкоджень стрічки. Інженери знайшли технічне та економічне рішення, результат якого представляє собою розробку конвеєрної стрічки RIPCHECK.
Елеваторні конвеєрні стрічки призначені для усіх типів вертикального транспортування. З технічної та економічної точки зору конвеєрні стрічки ELEVATOR-найкраще рішення.
- піщаний і гравійний кар'єри, каменоломні
- цементобетонні заводи
- ТЕС, а також печі для спалювання відходів
- асфальтні заводи
- заводи з переробки сміття, транспортування добрив і залишків, мінерально-переробні заводи
- деревообробна промисловість
- сільське господарство
- складування, силосні лінії
- портові пристрої, навантаження і розвантаження кораблів
- цукрові заводи, солеварні, крохмальні заводи
- ливарні цехи
- очисна галузь
З технічних причин деякі конвеєри не можуть бути оснащені обертовими підтримуючими бігунками і потребують ковзаючої поверхні. В такому випадку стрічка може і не мати гумового покриття на нижній поверхні, щоб попередити тертя між основою і стрічкою. Таким чином, компанія пропонує спеціальні ковзаючи стрічки, що зводять тертя до мінімуму.
- деревообробна промисловість
- заводи з переробки сміття, транспортування добрив і залишків, мінерально- переробні заводи
- пакувальна промисловість
- аеропорти
- поштові відділення та картонні заводи
- харчова промисловість
(SUPERGRIP, FINEGRIP, NOPPEN)
Коли матеріал транспортується в горизонтальному і особливо похилому положенні, він може зісковзувати з гладкої конвеєрної стрічки. Спеціальне гумове покриття з високою стійкістю до тертя і спеціальним дизайном попереджає зісковзування транспортованих матеріалів з конвеєрної стрічки. Ми пропонуємо три типи конвеєрної стрічки: SUPERGRIP, FINEGRIP і NOPPEN. Конвеєрні стрічки SUPERGRIP застосовуються у випадках високого кута нахилу і / або у вологих умовах транспортування. Завдяки вдосконаленому самоочищенню стрічка FINEGRIP використовується при транспортуванні пилоподібних і дрібнозернистих матеріалів. Конвеєрні стрічки NOPPEN використовуються для транспортування дуже легких і ковзаючих матеріалів; стрічки характеризуються легким ходом і хорошими самоочисними властивостями.
- наповнення мішків та пакувальних пристроїв
- поштові переміщення
- транспортування пакетів та перевантажувальних стрічок
- вантажні і розвантажувальні конвеєри для поштучних товарів
- транспортування ящиків і пляшок
- транспортування багажу (аеропорти, залізничні вокзали тощо)
- пасажирський транспорт
- транспортування дерева, деревної стружки
У співпраці з операторами конвеєрів, зроблених різними відомими виробниками, інженери розробили трубчасті конвеєрні стрічки PIPETYPE. Стрічка типу PIPETYPE підходить для використання у важких робочих умовах і вимагає застосування відповідного трубчастого конвеєра. Завдяки спеціальній конструкції каркасу, стрічка рухається як закрита труба і відкривається тільки під час завантаження і розвантаження. Можливе транспортування подрібнених, порошкоподібних матеріалів в горизонтальній і вертикальній площині, при цьому система залишається закритою і пиленепроникною.
- цементобетонні заводи
- ТЕС, а також печі для спалювання відходів
- REA і гіпсові заводи
- добування вапняку
- тунельні конструкції
- для транспортування порошкоподібних і подрібнених матеріалів
- для транспортування матеріалів з низькою питомою вагою у випадках, які загрожують забрудненням навколишнього середовища
- для транспортування силосу
- в мостових конвеєрах для транспортування через дороги, тунелі
Конвеєрні стрічки з гладкою несучою поверхнею використовуються для транспортування упакованого і не упакованого вантажу під кутом нахилу до 22°. Рифлені конвеєрні стрічки CHEVRON - ідеальне рішення у випадках, коли матеріал необхідно транспортувати під високими кутами нахилу. З цією метою розроблено виключно витривалі і високоякісні конвеєрні стрічки типу Chevron і High-Chevron. Переваги цих стрічок в тривалішому терміні служби і гнучкості, завдяки однорідним ребрам Chevron, каландрованих з гумових покриттів.
- каменоломня, піщаний кар'єр
- цементний завод, піч для випалювання вапняку
- сільське господарство: транспортування буряка, хлібних злаків, картоплі, добрив, деревної стружки
- транспортування вугілля і коксу
- завод цукрових буряків
- солеварня
- пересувні дробарки
При виготовленні ребер і профілів для конвеєрних стрічок використовують два типи гумової суміші - SBR і NBR. Тип матеріалу позначається буквами в частині кількості анкети: В=SBR, С=NBR. Число після літери показує твердість сіміші по Шору: 6=60°ShA, 7=70°ShA.
- Т стандартні профілі
- ТВ блокові профілі
- С похилі профілі
- ТС кутові профілі
- V направляючі профілі
Покриття гумою привідних барабанів в значній мірі зменшує знос, а так само захищає барабани від дії корозії і налипання матеріалів, що транспортуються на конвеєрі. Одночасно, покриття сприяє кращому зчепленню транспортерної стрічки з привідним барабаном, тим самим перешкоджаючи ковзанню стрічки і, разом з цим, зменшує знос стрічки.