Підшипники

GALP SHOP

Підшипники кулькові радіальні зображення

Підшипники кулькові радіальні


Найбільш універсальний тип підшипників. Витримує легкі радіальні навантаження та дозовані осьові навантаження. Виробляються однорядні та дворядні підшипники.

Підшипники корпусні (Y-підшипники)

Підшипники корпусні (Y-підшипники)


Створені на основі ущільнених радіальних кулькових підшипників серій 62 і 63. Мають сферичене зовнішнє кільце та, в більшості випадків, подовжене внутрішнє кільце. Передбачені різні способи фіксації на валу.

Підшипники кулькові радіально-упорні

Підшипники кулькові радіально-упорні та упорно-радіальні


Підшипники цього типу витримують радіальне та осьове навантаження. Виробляються однорядні та дворядні підшипники.

Підшипники сферичні кулькові дворядні

Підшипники сферичні кулькові дворядні


Компенсують перекоси валу. Винахід цього типу підшипника в 1907 році привів до справжньої революції в машинобудуванні.

Підшипники роликові радіальні з циліндричним роликом


Роликові підшипники витримують значно більші навантаження ніж кулькові підшипники. Виробляються однорядні, дворядні та багаторядні. Такі підшипники можуть бути прецизійні та непрецизійні.

Підшипники конічні роликові


Конічні роликові підшипники витримують значні комбіновані навантаження. Але при встановленні вони потребують обов`язкового регулювання. Крім того, конічні роликові підшипники не можуть компенсувати перекоси валу.

Підшипники сферичні роликові радіальні


Витримують значні радіальні навантаження та дозовані осьові навантаження. Використовують в пристроях де необхідно компенсувати перекоси валу.

Підшипники голчасті радіальні та голчасті комбіновані


Голчасті підшипники використовують у випадках коли необхідне легке та компактне рішення підшипникового вузла. Розраховані лише для радіальних навантажень, але комбіновані голчасті підшипники можуть сприймати і осьові навантаження.

Підшипники кулькові упорні


Сприймають лише осьові навантаження. Однорядні підшипники можуть сприймати навантаження лише в одному напрямку, а дворядні підшипники можуть сприймати навантаження в обох напрямках. З сферичними підкладними кільцями підшипники можуть компенсувати перекоси валів.

Підшипники роликові упорні


Витримують лише осьові навантаження. Використовуються для значно більших навантажень ніж кулькові упорні підшипники. Виробляються з циліндричними роликами та з конічними роликами. Підшипники з циліндричними роликами мають серйозний недолік - ролики неодмінно повинні ковзати при обертанні. Для того щоб зменшити ковзання в таких підшипниках зменшують довжину роликів і іноді використовують в декілька рядів.

Підшипники голчасті упорні


Витримують лише осьові навантаження. Підшипники мають такі ж недоліки як і упорні роликові підшипники - неодмінне ковзання тіл кочення при обертанні. Голчасті упорні підшипники використовують у випадках, коли необхідне легке та компактне рішення підшипникового вузла. Виробляються метричні та дюймові підшипники. Потрібно врахувати, що доволі часто постачаються окремо підшипники - та окремо опорні кільця для підшипників.

Підшипники роликові сферичні упорні


Підшипники розроблені для комбінованих навантажень. Витримують значні осьові навантаження лише в одному напрямку та дозовані радіальні навантаження. Радіальне навантаження підшипник може витримувати лише при умові наданого осьового навантаження.

Підшипники - опорні ролики


Такі підшипники призначені прокочуватися зовнішнім кільцем по опорній поверхні. Саме тому такі підшипники мають масивне зовнішнє кільце. Виробляються кулькові, роликові та голчасті. Можуть бути з цапфою (пальцем) та без цапфи, з сепаратором та без сепаратора, бомбовані та небомбовані. Бомбована опорна поверхня необхідна для рівномірного розподілу навантаження по поверхні опорного ролика.  

Підшипники ковзання та шарнірні підшипники


Підшипники ковзання, так як і шарнірні підшипники, не мають тіл кочення. Шарнірні підшипники призначені для сприйняття навантажень при коливальних рухах. Втулки ковзання використовують як звичайні підшипники, коли потрібне дуже компактне рішення.

Підшипники з перехресними роликами


Такі підшипники сприймають значні комбіновані навантаження в будь якому напрямку. Також виробляються опорно-поворотні пристрої з перехресними роликами.

Опорно-поворотні пристрої


Це, як правило, дуже великі підшипники з отворами для кріплення за допомогою болтів. Виробляються кулькові та роликові опорно-поворотні пристрої, однорядні, багаторядні та комбіновані, з внутрішнім або зовнішнім зубчастим вінцем та без зубчастого вінця. В цьому розділі ми також надаємо інформацію про прецизійні великогабаритні підшипники для комбінованих навантажень.

Закріплюючі та стопорні компоненти


Стяжні та закріплюючі втулки, шайби, бугелі та інші компоненти.

Причини передчасного виходу з ладу підшипників


Статистика передчасного виходу з ладу підшипників вказує на такі причини:

  1. Неправильне монтування підшипника - 16%;
  2. Недостатнє або неправильне змащування - 36%;
  3. Забруднення - 14%;
  4. Втома - 34%.

Cпеціальні рішення для галузей промисловості


В цьому розділі надається інформація про рішення, які використовуються лише в окремих галузях промисловості або на конкретному типі обладнання. В цьому розділі надається інформація не лише про підшипники, а також про ущільнення, ланцюги, паси, транспортерні стрічки та інші рішення.


Будь ласка, звертайтесь -
проконсультуємо та допоможемо підібрати потрібний вам продукт

ПП "ТД" Галпідшипник "не несе відповідальності за можливі помилки і неточності, які можуть бути присутніми в інформації, зазначеній на сайті - незважаючи на її ретельну підготовку