Підшипники ковзання та шарнірні підшипники
Композитні металополімерні підшипники - втулки ковзання з PTFE композитом. Метричні та дюймові
Для температур від –200 до +250 °C.
Можливе використання без змащування.
Композитні металополімерні підшипники - втулки ковзання з POM композитом. Метричні та дюймові
Для температур від –40 до +110 °C.
Потребують первинного змащування.
Бронзові підшипники - втулки ковзання. SOLID BRONZE
Для температур від –40 до +250 °C.
Потребують змащування.
Підшипники - втулки ковзання із синтетичної бронзи. SINTERED BRONZE
Для температур від –10 до +90 °C.
Можливе використання без змащування.
Підшипники - втулки ковзання сформовані з листової бронзи. WRAPPED BRONZE
Для температур від –40 до +150 °C.
Потребують змащування.
Підшипники з PTFE поліаміда
Для температур від –30 до +110 °C.
Можливе використання без змащування.
Підшипники з вставками з твердого змащувального матеріалу
Для температур від –100 до +250 °C.
Напрямок руху в таких підшипниках чітко задається положенням змащувальних елементів. Дуже схоже, але принципово інше рішення існує для лінійного переміщення (дивіться розділ "Спеціальні рішення для пресів та штампів").
Підшипники Filament wound
Для температур від –50 до +140 °C.
Можуть використовуватись без змащення.
Композитні металополімерні підшипники - втулки ковзання з фланцем з PTFE композитом
Для температур від –200 до +250 °C.
Можливе використання без змащування.
Бронзові підшипники - втулки ковзання з фланцем. SOLID BRONZE
Для температур від –40 до +250 °C.
Потребують змащування.
Підшипники - втулки ковзання із синтетичної бронзи з фланцем. SINTERED BRONZE
Для температур від –10 до +90 °C.
Можливе використання без змащування.
Підшипники - втулки ковзання з фланцем сформовані з листової бронзи. WRAPPED BRONZE
Для температур від –40 до +150 °C.
Потребують змащування.
Підшипники з PTFE поліаміда з фланцем
Для температур від –30 до +110 °C.
Можливе використання без змащування.
Підшипники з вставками з твердого змащувального матеріалу з фланцем
Для температур від –100 до +250 °C.
Напрямок руху в таких підшипниках чітко задається положенням змащувальних елементів.
Композитні металополімерні підшипники - шайби ковзання з PTFE композитом
Для температур від –200 до +250 °C.
Можливе використання без змащування.
Композитні металополімерні підшипники - шайби ковзання з POM композитом
Для температур від –40 до +110 °C.
Потребують первинного змащування.
Композитні металополімерні підшипники - полоси ковзання з PTFE композитом
Для температур від –200 до +250 °C.
Можливе використання без змащування.
Композитні металополімерні підшипники - полоси ковзання з POM композитом
Для температур від –40 до +110 °C.
Потребують первинного змащування.
Підшипники ковзання для систем лінійного переміщення
Виробляються також підшипники ковзання для систем лінійного переміщення. Більш докладна інформація знаходиться в розділі "Компоненти, пристрої та системи лінійного переміщення".
Шарнірні підшипники
Виробляються метричні та дюймові, з ущільненнями та без ущільнень, які потребують змащення та такі, що не потребують обслуговування.
Шарнірні підшипники радіально-упорні
Для вузлів з переважним радіальним навантаженням.
Шарнірні підшипники упорно-радіальні
Для вузлів з переважним осьовим навантаженням.
Шарнірні наконечники з внутрішньою різьбою
Виробляються метричні та дюймові, які потребують змащування, та такі, що не потребують обслуговування. Доступні також варіанти з нержавіючої сталі та з антикорозійним покриттям.
Шарнірні наконечники з зовнішньою різьбою
Виробляються метричні та дюймові, які потребують змащування, та такі, що не потребують обслуговування. Доступні також варіанти з нержавіючої сталі та з антикорозійним покриттям.
Шарнірні наконечники для гідравлічних циліндрів
Використовуються на штоках гідравлічних циліндрів.
Приварні шарнірні наконечники
Призначені для приварювання до штоків гідроциліндрів.
Приварні шарнірні наконечники
Така конструкція є роз`ємною і це дозволяє робити заміну шарнірного підшипника при ремонті!
Шарнірні наконечники з кульковими або роликовими підшипниками
Виробляються шарнірні наконечники з кульковими дворядними та роликовими сферичними однорядними підшипниками, з внутрішньою та зовнішньою різьбою.
L - подібні шарнірні з'єднання
Таке рішення переважно використовується в автотехніці.
Прямі шарнірні з'єднання
Таке рішення переважно використовується в автотехніці.
Шарнірні патрубки
Використовуються в якості малогабаритного сопла для подавання охолоджуючої рідини в металообробних верстатах.
Матеріали для завантаження
Будь ласка, звертайтесь -
проконсультуємо та допоможемо підібрати потрібний вам продукт
ПП "ТД" Галпідшипник "не несе відповідальності за можливі помилки і неточності, які можуть бути присутніми в інформації, зазначеній на сайті - незважаючи на її ретельну підготовку