Підшипники ковзання та шарнірні підшипники

Композитні металополімерні підшипники - втулки ковзання з PTFE композитом. Метричні та дюймові

Для температур від –200 до +250 °C.
Можливе використання без змащування.

Композитні металополімерні підшипники - втулки ковзання з POM композитом. Метричні та дюймові

Для температур від –40 до +110 °C.
Потребують первинного змащування.

Бронзові підшипники - втулки ковзання. SOLID BRONZE

Для температур від –40 до +250 °C.
Потребують змащування.

Підшипники - втулки ковзання із синтетичної бронзи. SINTERED BRONZE 

Для температур від –10 до +90 °C.
Можливе використання без змащування.

Підшипники - втулки ковзання сформовані з листової бронзи. WRAPPED BRONZE

Для температур від –40 до +150 °C.
Потребують змащування.

Підшипники з PTFE поліаміда

Для температур від –30 до +110 °C.
Можливе використання без змащування.

Підшипники з вставками з твердого змащувального матеріалу

Для температур від –100 до +250 °C.
Напрямок руху в таких підшипниках чітко задається положенням змащувальних елементів. Дуже схоже, але принципово інше рішення існує для лінійного переміщення (дивіться розділ "Спеціальні рішення для пресів та штампів").

Підшипники Filament wound

Для температур від –50 до +140 °C.
Можуть використовуватись без змащення.

Композитні металополімерні підшипники - втулки ковзання з фланцем з PTFE композитом

Для температур від –200 до +250 °C.
Можливе використання без змащування.

Бронзові підшипники - втулки ковзання з фланцем. SOLID BRONZE

Для температур від –40 до +250 °C.
Потребують змащування.

Підшипники - втулки ковзання із синтетичної бронзи з фланцем. SINTERED BRONZE 

Для температур від –10 до +90 °C.
Можливе використання без змащування.

Підшипники - втулки ковзання з фланцем сформовані з листової бронзи. WRAPPED BRONZE

Для температур від –40 до +150 °C.
Потребують змащування.

Підшипники з PTFE поліаміда з фланцем

Для температур від –30 до +110 °C.
Можливе використання без змащування.

Підшипники з вставками з твердого змащувального матеріалу з фланцем

Для температур від –100 до +250 °C.
Напрямок руху в таких підшипниках чітко задається положенням змащувальних елементів.

Композитні металополімерні підшипники - шайби ковзання з PTFE композитом 

Для температур від –200 до +250 °C.
Можливе використання без змащування.

Композитні металополімерні підшипники - шайби ковзання з POM композитом 

Для температур від –40 до +110 °C.
Потребують первинного змащування.

Композитні металополімерні підшипники - полоси ковзання з PTFE композитом 

Для температур від –200 до +250 °C.
Можливе використання без змащування.

Композитні металополімерні підшипники - полоси ковзання з POM композитом

Для температур від –40 до +110 °C.
Потребують первинного змащування.

Підшипники ковзання для систем лінійного переміщення

Виробляються також підшипники ковзання для систем лінійного переміщення. Більш докладна інформація знаходиться в розділі "Компоненти, пристрої та системи лінійного переміщення".

Шарнірні підшипники

Виробляються метричні та дюймові, з ущільненнями та без ущільнень, які потребують змащення та такі, що не потребують обслуговування.

Шарнірні підшипники радіально-упорні

Для вузлів з переважним радіальним навантаженням.

Шарнірні підшипники упорно-радіальні

Для вузлів з переважним осьовим навантаженням.

Шарнірні наконечники з внутрішньою різьбою

Виробляються метричні та дюймові, які потребують змащування, та такі, що не потребують обслуговування. Доступні також варіанти з нержавіючої сталі та з антикорозійним покриттям.

Шарнірні наконечники з зовнішньою різьбою

Виробляються метричні та дюймові, які потребують змащування, та такі, що не потребують обслуговування. Доступні також варіанти з нержавіючої сталі та з антикорозійним покриттям.

Шарнірні наконечники для гідравлічних циліндрів

Використовуються на штоках гідравлічних циліндрів.

Приварні шарнірні наконечники

Призначені для приварювання до штоків гідроциліндрів.

Приварні шарнірні наконечники

Така конструкція є роз`ємною і це дозволяє робити заміну шарнірного підшипника при ремонті!

Шарнірні наконечники з кульковими або роликовими підшипниками

Виробляються шарнірні наконечники з кульковими дворядними та роликовими сферичними однорядними підшипниками, з внутрішньою та зовнішньою різьбою.

L - подібні шарнірні з'єднання 

Таке рішення переважно використовується в автотехніці.

Прямі шарнірні з'єднання

Таке рішення переважно використовується в автотехніці.

Шарнірні патрубки

Використовуються в якості малогабаритного сопла для подавання охолоджуючої рідини в металообробних верстатах.

Матеріали для завантаження

Каталог SKF англійською 2010 р. Втулки - підшипники ковзання (pdf 2 МБ)

Каталог SKF англійською 2012 р. Композитні метало-полімерні втулки ковзання (pdf 5 МБ)

Каталог SKF англійською 2011 р. Шарнірні підшипники (pdf 6,5 МБ)

Каталог INA FAG англійською 2014 р. Підшипники ковзання та шарнірні підшипники (pdf 28 МБ)

Каталог DURBAL англійською 2011 р. (pdf 5 МБ)

Каталог ASKUBAL англійською (pdf 2 МБ)

Каталог IKO російською 2007 р. (pdf 40 МБ)

Каталог THK англійською 2007 р. (pdf 1 МБ)

Каталог FLURO російською 2013 р. (pdf 4 МБ)

Каталог SEALMASTER англійською (pdf 5,5 МБ)

Каталог AURORA англійською (pdf 6,5 МБ)

Каталог RBC англійською (pdf 1,5 МБ)

Каталог FEDERAL-MOGUL російською 2014 р. Підшипники ковзання (pdf 2 МБ)

Каталог FEDERAL-MOGUL англійською 2013 р. Втулки - підшипники ковзання (pdf 2 МБ)

Каталог FEDERAL-MOGUL англійською 2014 р. Шарнірні підшипники (pdf 2,5 МБ)