Муфти і механізми з'єднань валів

Муфта (англ. coupling, clutch) — вузол (деталь) приводу механізму (машини), котрий передає обертовий рух та/або крутний момент, з одного валу на інший, котрий зазвичай розташований на одній осі з першим чи під кутом до нього, або з валу на деталь (шків, зубчасте колесо тощо), що вільно розташована на ньому, без зміни крутного моменту за величиною.
Крім зазначеного, муфти приводів можуть виконувати інші важливі функції: компенсацію невеликих монтажних відхилень взаємного розташування вузлів і агрегатів, роз'єднання валів, автоматичне керування роботою машини, плавне сполучення валів при запуску машин, захист машин від поломок в аварійному режимі тощо.

Coupling

Муфти характеризуються малими розмірами, низькою вагою і малими моментами інерції, та передають високий крутний моменти. Забезпечують компенсацію осьового, радіального і кутового зміщення валів. Вони підходять для передачі високого крутного моменту. Під час роботи гасять вібрацію і поглинають ударні навантаження, що виникають при нерівомірній роботи деяких двигунів.

Coupling

Зубчаста муфта — жорстка компенсуюча муфта, що складається з півмуфт із зовнішніми зубчастими вінцями, і роз'ємної або суцільної обойми з двома внутрішніми зубчастими вінцями. Зубчаста муфта забезпечує компенсацію осьового, радіального і кутового зміщення валів, оскільки її зубчасте зачеплення виготовляють із гарантованим боковим зазором і з можливістю вільного осьового зміщення спряжених зубців, а самі зубці мають бочкоподібну форму зі сферичною зовнішньою поверхнею.

Coupling

Муфти застосовуються у високоточному обладнанні та у вузлах де мають бути відсутні будь-які люфти при роботі обладнання. Незважаючи на те що муфта є беззазорна вона гарно компенсує осьовое, радіальне і кутове зміщення валів.

Coupling

Беззазорні жорсткі муфти виконані повністю з металу. Забезпечують компенсацію осьового, радіального і кутового зміщення валів.

Coupling

Фланцеві муфти з матеріалів пластмаса / сталь для приводів з дизельним двигуном в з'єднанні з розподільною коробкою насосної установки, генератором, компресором, нагнітальним насосом, насосом високого тиску і т.д.

Coupling

MINEX®-S це синхронна муфта на постійних магнітах, яка безконтактно передає крутний момент через магнітне поле між внутрішнім і зовнішнім ротором.

Coupling

Запобіжна муфта — самокерована муфта, яка призначена для роз'єднання валів або валу з деталлю, що встановлена на ньому, при недопустимому збільшенні крутного моменту, що передається (перевантаженні) або швидкості обертання, тобто оберігає машину від поломки в разі порушення нормального режиму роботи.У тих випадках, коли вплинути на динаміку привода шляхом встановлення пружної муфти немає можливості, величина та форма навантаження носять випадковий характер, і привод вимагає захисту від перевантажень, необхідно застосовувати запобіжні муфти, які розмикають кінематичний ланцюг при перевантаженні крутним моментом. Такі муфти бувають із руйнованими та з неруйнівними елементами.

Coupling

Гідравлічна муфта — вид гідродинамічної передачі, в якій, на відміну від механичної муфти, відсутній жорсткий кінематичний зв'язок між вхідним і вихідним валом. Перед механічними муфтами гідромуфти мають ту перевагу, що обмежують максимальний момент, що передається, і, таким чином, захищають приводний двигун від перевантажень (що особливо важливо при пуску двигуна), а також згладжують пульсації моменту.

Coupling

Карданна передача (універсальний шарнір, шарнір Гука, універсальна муфта, механізм Кардана) — просторовий шарнірний механізм, що складається з центральної хрестовини і двох посаджених на кінці валів вилок, що шарнірно сполучені з кінцями хрестовини. Служить для передачі крутного моменту між валами, що мають велике кутове зміщення осей (до 40-45°), яке у процесі обертання валів може змінюватись.

Coupling

Значення таких факторів, як зниження витрат, економія матеріалу, спрощення процесу виготовлення, тривалість виробничого циклу визначається вже при конструюванні і розробці. Шпонкові з'єднання не відповідають зростаючим вимогам в достатньому обсязі. Застосування затискних елементів-CLAMPEX® як з'єднання вал - маточина дає нові можливості.