Підшипникові вузли та корпусні елементи

Підшипникові вузли

Стаціонарний підшипниковий вузол виключає ймовірність перекосів підшипника, запобігаючи швидкий знос деталей приводу при високих швидкостях і навантаженнях, сильних вібраціях. Агрегат включає в себе самоустановлювальний підшипник, що робить його незамінним в ситуаціях, коли неможливо забезпечити співвісність валів. Завдяки монолітної конструкції вузли широко використовуються у виробничих приміщеннях і цехах зі значною запиленістю, а також в сільськогосподарських машинах.

Agri Hub

SKF представляє нове рішення для сільського господарства - ступичний підшипниковий вузол SKF Agri Hub, з вбудованим фланцем і надійним ущільненням. У сучасних ринкових тенденціях помітно зросла роль продуктивності та екологічності. SKF прагне відповідати цим вимогам, скорочуючи Ваші витрати і покращуючи екологічний профіль Вашої компанії. З цим новим продуктом SKF значно скорочується час на обслуговування, так як даний вузол не вимагає повторного змазування.

Корпуса підшипників

Корпус підшипника - це спеціальна деталь, виготовлена з чавуну або інших сплавів, яка фіксує основний вал на основній платформі. Разом з підшипником, корпус утворює підшипниковий вузол, який широко використовується в обладнанні і техніці практично всіх галузей промисловості.

Підшипникові вузли на основі роз'емних підшипників

Повністю роз'ємний підшипниковий вузол. Використовується для довгих валів коли підшипник неможливо або дуже важко завести з кінця вала. Таке рішення має також функцію самовстановлення.