Підшипники кулькові радіально-упорні

Підшипники кулькові радіально-упорні однорядні

Переважно це підшипники з кутом контакту кульок в 40°.
Такі підшипники мають в позначенні після номера літеру "B".
Наприклад,  7205-B.
Виробляються з поліамідними, сталевими штампованими, латунними штампованими та латунними точеними сепараторами.
Можуть бути як для парного монтування, та такі, що не можна монтувати парами.
Наприклад, підшипник з маркуванням 7205-BEGAP для універсального парного монтування має кут контакту кульок в 40°, поліамідний сепаратор та легкий попередній натяг.

Приклад парного монтування

X - подібна стандартна схема встановлення підшипнкової пари. Таку схему ще називають "ОБЛИЧЧЯМ до ОБЛИЧЧЯ" або "FACE TO FACE". Використовується як для прецизійних, так і непрецизійних підшипників.
УВАГА! ТАК МОЖНА ВСТАНОВЛЮВАТИ ЛИШЕ СПЕЦІАЛЬНІ ПІДШИПНИКИ ДЛЯ ПАРНОГО МОНТУВАННЯ!

Приклад парного монтування

О - подібна стандартна схема встановлення підшипнкової пари. Таку схему ще називають "СПИНА ДО СПИНИ" або "BACK TO BACK". Використовується як для прецизійних, так і непрецизійних підшипників.
УВАГА! ТАК МОЖНА ВСТАНОВЛЮВАТИ ЛИШЕ СПЕЦІАЛЬНІ ПІДШИПНИКИ ДЛЯ ПАРНОГО МОНТУВАННЯ!

Приклад парного монтування 

Стандартна схема встановлення підшипникової пари - "ТАНДЕМ". Використовується як для прецизійних, так і непрецизійних підшипників.
УВАГА! ТАК МОЖНА ВСТАНОВЛЮВАТИ ЛИШЕ СПЕЦІАЛЬНІ ПІДШИПНИКИ ДЛЯ ПАРНОГО МОНТУВАННЯ!

Підшипники кулькові радіально-упорні однорядні з ущільненнями

Так само як і підшипники без ущільнень, непрецизійні підшипинки з ущільненнями переважно мають кут контакту кульок в 40°.
Так само можуть бути як для парного монтування, та такі, що не можна монтувати парами.

Підшипники кулькові радіально-упорні однорядні ПРЕЦИЗІЙНІ

Такі підшипники часто називають "шпиндельні підшипники".
Виробляються з широким діапазоном кутів контакту кульок: 12°, 15°, 17°, 25°, 30°, 36°
Чим менший кут контакту кульок - тим більшу швидкість може витримувати підшипник. Але підшипники з більшим кутом контакту кульок можуть витримувати більше осьове навантаження. Такі підшипники постачаються окремо та спеціально підібраними комплектами по 2, 3 і більше підшипників. Можуть бути як відкриті, так і з ущільненнями. Як правило, мають поліамідні сепаратори та різні класи попереднього натягу.

Підшипники кулькові радіально-упорні однорядні для високих швидкостей ПРЕЦИЗІЙНІ

Мають вдосконалену внутрішню конструкцію і тому можуть працювати при більш високих обертах. Так само виробляються як відкриті, так і з ущільненнями. 

Підшипники кулькові радіально-упорні однорядні гібридні

Мають керамічні тіла кочення. Саме тому такі підшипники здатні витримувати значно більші оберти. Виробляються як відкриті, так і з ущільненнями.  

Підшипники кулькові радіально-упорні з системою "direct oil-air" безпосереднього змащування

Така система забезпечує значно більш ефективне змащування підшипників.

Підшипники кулькові радіально-упорні з системою SPINSHOT

Така конструкція має значні перваги в низькому рівні шуму в повітряно-масляній системі змащування.

Підшипники кулькові з чотири-точковим контактом з роз'ємним внутрішнім кільцем

Такі підшипники використовують як надійне та компактне рішення для комбінованих навантажень.

Підшипники кулькові з чотири-точковим контактом з роз'ємним зовнішнім кільцем

Таке рішення використовується доволі рідко. Переважно на техніці радянських часів. 

Підшипники кулькові радіально-упорні дворядні без ущільнень

Виробляються з ущільненнями та без ущільнень. Витримують середні комбіновані навантаження. Конструкція підшипника дозволяє утримувати перекидний момент. Виробляються також з (маркуванням, яке більш поширено на Північно-Американському ринку.)

Підшипники кулькові радіально-упорні дворядні з ущільненнями

Виробляються з ущільненнями та без ущільнень. Витримують середні комбіновані навантаження. Конструкція підшипника дозволяє утримувати перекидний момент. Виробляються також з (маркуванням, яке більш поширено на Північно-Американському ринку.)

Підшипники кулькові радіально-упорні дворядні зі здвоєним внутрішнім кільцем

Підшипники мають нероз`ємну конструкцію. Виробляються з ущільненнями та без ущільнень. Здвоєне внутрішнє кільце дозволяє наповнювати підшипник більшою кількісттю тіл кочення, тому підшипники з внутрішнім кільцем з двох частин здатні витримувати більші навантаження. Переважно використовуються в автотехніці.
Також існують (спеціальні рішення для автотехніки)

Підшипники кулькові радіально-упорні дворядні з здвоєним зовнішнім кільцем

Така конструкція підшипника використовується нечасто. Також таке рішення використовувалось в приладобудуванні за радянських часів. 

Підшипники кулькові радіально-упорні дворядні з пазом для введення збільшеної кількості тіл кочення

Завдяки збільшеній кількості кульок такі підшипники здатні витримувати більші навантаження, але при монтуванні треба звертати увагу, щоб основний напрямок навантаження був спрямований на доріжки кочення без паза!

Підшипники кулькові упорно-радіальні дворядні з кутом контакту 60° ПРЕЦЕЗІЙНІ

Такі підшипники переважно використовуються на шпинделях металообробних верстатів.
Цей тип підшипника також описано в ГОСТі 20821.

Спеціальна пара однорядних упорно-радіальних підшипників з кутом контакту 60° ПРЕЦИЗІЙНІ

Таке рішення виробляє компанія SKF взамін серії підшипників, описаних вище.  

Підшипники кулькові упорно-радіальні однорядні з кутом контакту 60° ПРЕЦИЗІЙНІ

Розроблені, в першу чергу, для використання в опорах кулько-гвинтових систем. В стандартному виконанні підшипники для універсального парного монтування.  

Підшипники кулькові упорно-радіальні дворядні з кутом контакту 60° ПРЕЦЕЗІЙНІ

Використовуються в першу чергу в опорах кулько-гвинтових систем. Мають отвори для змащування.  

Підшипники кулькові упорно-радіальні дворядні з отворами для болтів

Підшипники з каналами для змащування та отворами для монтування за допомогою болтів. Підшипники переважно використовуються як опори для кулько-гвинтових систем.

Підшипникові вузли з упорно-радіальними підшипниками

Такі рішення переважно використовуються як опори для кулько-гвинтових систем.
Дивіться також розділ "Системи лінійного переміщення". 

Підшипникові вузли з радіально-упорними підшипниками та з штампованими корпусами 

Один з найдешевших варіантів фланцевих підшипникових вузлів з радіально-упорними підшипниками.

Підшипники SLIM

"Тонкі" підшипники.
Виробляються в дюймових розмірах.
Підшипники використовуються в пристроях, де насамперед важливі невелика вага підшипника та компактна конструкція.
Використовуються у фото та кіно-техніці, вимірювальних приладах, аерокосмічних пристроях.

Підшипники кулькові радіально-упорні однорядні з металевим кожухом ДЮЙМОВІ

Використовуються в пристроях де непотрібна висока точність.

Матеріали для завантаження

Каталог SKF російською 2006 р. (pdf 55 МБ)

Каталог SKF англійською 2014 р. (pdf 9,9 МБ)

Каталог FAG-INA російською 2009 р. частина 1 (pdf 47,6 МБ)

Каталог FAG-INA російською 2009 р. частина 2 (pdf 73 МБ)

Каталог FAG-INA англійською 2014 р. (pdf 12 МБ)

Каталог FAG-INA англійською 2008 р. (pdf 3 МБ)

Каталог NTN англійською 2015 р. (pdf 6,3 МБ)

Каталог KOYO англійською 2014 р. (pdf 9,4 МБ)

Каталог NSK російською 2003 р. (pdf 34,6 МБ)

Каталог GMN англійською 2010 р. (pdf 5,7 МБ)

Каталог MPZ російською 2008 р. (pdf 24 МБ)