Підшипники кулькові радіально-упорні

GALP SHOP

ПІДШИПНИКИ кулькові радіально-упорні однорядні

Переважно це підшипники з кутом контакту кульок 40°.
Такі підшипники мають після номера літеру "B".
Наприклад, 7 205-B.
Виготовляються з поліамідними, сталевими штампованими, латунними штампованими та латунними точеними сепараторами.
Можуть бути як для парного монтажу, так і такі, які не можна монтувати парами.
Наприклад, підшипник з маркуванням 7205-BEGAP для універсального парного монтажу має кут контакту кульок у 40°, поліамідний сепаратор та легкий попередній натяг.

X - ПОДІБНА СХЕМА ПАРНОГО МОНТАЖУ

X - подібна стандартна схема встановлення підшипникової пари.
Таку схему називають "віч-на-віч" або "FACE TO FACE". Використовується як для прецизійних, так і для непрецизійних підшипників.
УВАГА! МОЖЛИВЕ ВСТАНОВЛЕННЯ ТІЛЬКИ СПЕЦІАЛЬНИХ ПІДШИПНИКІВ для парного МОНТАЖУ

В - ПОДІБНА СХЕМА ПАРНОГО МОНТАЖУ

В - подібна стандартна схема встановлення підшипникової пари.
Такую схему называют "спина к спине" или "BACK TO BACK". Используется как для прецизионных, так и непрецизионных подшипников.
УВАГА! МОЖЛИВЕ ВСТАНОВЛЕННЯ ТІЛЬКИ СПЕЦІАЛЬНИХ ПІДШИПНИКІВ для парного МОНТАЖУ!

СТАНДАРТНА СХЕМА ПАРНОГО МОНТАЖУ

Стандартна схема встановлення підшипникової пари – "ТАНДЕМ". Використовується як прецизійних, так і непрецизійних підшипників.
УВАГА! МОЖЛИВЕ ВСТАНОВЛЕННЯ ТІЛЬКИ СПЕЦІАЛЬНИХ ПІДШИПНИКІВ для парного МОНТАЖУ!

ПІДШИПНИКИ кулькові радіально-упорні однорядні з ущільненнями

Так само як і підшипники без ущільнень, непрецизійні підшипники з ущільненнями мають переважно кут контакту кульок в 40°.
Так само можуть бути як для парного монтажу, так і такі, які не можна монтувати парами.

ПІДШИПНИКИ кулькові радіально-упорні однорядні прецизійні

Такі підшипники часто називають "шпиндельні підшипники".
Виробляються з широким діапазоном кутів контакту кульок: 12°, 15°, 17°, 25°, 30°, 36°
Що менше кут контакту кульок - то більшу швидкість може витримувати підшипник.
Але підшипники з великим кутом контакту кульок можуть витримувати велике осьове навантаження.
Такі підшипники поставляються окремо та спеціально підібраними комплектами по 2, 3 та більше підшипників.
Можуть бути як відкриті, і з ущільненнями. Як правило, мають поліамідні сепаратори та різні класи попереднього натягу.

ПІДШИПНИКИ кулькові радіально-упорні однорядні для високих швидкостей прецизійні

Мають удосконалену внутрішню конструкцію і тому можуть працювати при більш високих обертах. Також виробляються як відкриті, так і з ущільненнями.

ПІДШИПНИКИ кулькові радіально-упорні однорядні гібридні

Мають керамічні тіла кочення. Саме тому такі підшипники здатні витримувати набагато більші оберти. Виробляються як відкриті, і з ущільненнями.

ПІДШИПНИКИ кулькові радіально-упорні з системою "DIRECT OIL-AIR" безпосереднього змащення

Така система забезпечує значно ефективніше змащування підшипників.

ПІДШИПНИКИ кулькові радіально-упорні з системою SPINSHOT

Така конструкція має значну перевагу в низькому рівні шуму в повітряно-олійній системі мастила.

ПІДШИПНИКИ кулькові з чотириточковим контактом з роз'ємними внутрішнім кільцем

Такі підшипники використовують як надійне та компактне рішення для комбінованих навантажень.

ПІДШИПНИКИ кулькові з чотириточковим контактом з роз'ємним зовнішнім кільцем

Таке рішення використовується досить рідко. Переважно на техніці радянських часів.

ПІДШИПНИКИ кулькові радіально-упорні дворядні без ущільнень

Виготовляються з ущільненнями та без ущільнень. Витримують середні комбіновані навантаження.
Конструкція підшипника дозволяє утримувати перекидний момент.
Виробляються також з маркуванням, найпоширенішою на Північно-Американському ринку..

ПІДШИПНИКИ кулькові радіально-упорні дворядні з ущільненнями

Виготовляються з ущільненнями та без ущільнень. Витримують середні комбіновані навантаження.
Конструкція підшипника дозволяє утримувати перекидний момент.
Виробляються також з маркуванням, найпоширенішим на Північно-Американському ринку.

ПІДШИПНИКИ кулькові радіально-упорні дворядні з подвійним внутрішнім кільцем

Підшипники мають нероз'ємну конструкцію. Виготовляються з ущільненнями та без ущільнень.
Подвійне внутрішнє кільце дозволяє наповнювати підшипник більшою кількістю тіл кочення, тому підшипники з внутрішнім кільцем з двох частин здатні витримувати великі навантаження. Переважно використовуються у автотехніці.
Також є спеціальні рішення для автотехніки.

ПІДШИПНИКИ кулькові радіально-упорні дворядні з подвійним зовнішнім кільцем

Така конструкція підшипника використовується нечасто.
Також таке рішення використовувалося у приладобудуванні за радянських часів.

ПІДШИПНИКИ кулькові радіально-упорні дворядні з пазом для введення збільшеної кількості тіл кочення

Завдяки збільшеній кількості кульок такі підшипники здатні витримувати великі навантаження, але при монтажі потрібно звертати увагу,
щоб основний напрямок навантаження був спрямований на доріжки кочення без паза!

ПІДШИПНИКИ кулькові упорно-радіальні дворядні з кутом контакту 60° ПРЕЦИЗІЙНІ

Такі підшипники переважно використовуються на шпинделях металообробних верстатів.
Цей тип підшипника також описано у ДСТУ 20821.

СПЕЦІАЛЬНА ПАРА ОДНОРЯДНИХ ВПЕЧНО-РАДІАЛЬНИХ ПІДШИПНИКІВ З КУТОМ КОНТАКТУ 60° ПРЕЦИЗІЙНІ

Таке рішення робить компанія SKF замість серії підшипників, описаних вище.

ПІДШИПНИКИ кулькові упорно-радіальні однорядні з кутом контакту 60° ПРЕЦИЗІЙНІ

Розроблено насамперед для використання в опорах кулько-гвинтових систем. У стандартному виконанні підшипники універсального парного монтажу.

ПІДШИПНИКИ кулькові упорно-радіальні дворядні з кутом контакту 60° ПРЕЦИЗІЙНІ

Використовуються в першу чергу в опорах кулько-гвинтових систем. Мають отвори для змащення.

ПІДШИПНИКИ кулькові упорно-радіальні дворядні з отворами для болтів

Підшипники з каналами для змащування та отворами для монтажу за допомогою болтів.
Підшипники переважно використовуються як опора для кулько-гвинтових систем.

ПІДШИПНИКОВІ ВУЗЛИ З ВПЕЧНО-РАДІАЛЬНИМИ ПІДШИПНИКАМИ

Такі рішення переважно використовуються як опора для кулько-гвинтових систем.
Також дивіться розділ "Системи лінійного переміщення".

 

ПІДШИПНИКОВІ ВУЗЛИ З РАДІАЛЬНО-ЗАТИШНИМИ ПІДШИПНИКАМИ І З ШТАМПОВАНИМИ КОРПУСАМИ

Один із найдешевших варіантів фланцевих підшипникових вузлів із радіально-упорними підшипниками.

ПІДШИПНИКИ SLIM

"Тонкі" підшипники.
Виробляються у дюймових розмірах.
ППідшипники використовуються у пристроях, де перш за все важливі невелика вага підшипника та компактна конструкція.
Використовуються у фото та кіно-техніці, вимірювальних приладах, аерокосмічних пристроях.

ПІДШИПНИКИ кулькові радіально-упорні однорядні з металічним шкіряником ДЮЙМОВІ

Використовуються в пристроях, де не потрібна висока точність.

Матеріали для завантаження


Каталог SKF на русском 2006 (pdf 55 Мб)

Общий каталог SKF 2013-EN (pdf 33,5 МБ)

Общий каталог FAG-INA 2009-RU-part1 (pdf 47,6 МБ)

Загальний Каталог FAG-INA 2009-RU-part2 (pdf 73 МБ)

Каталог SNR кулькові радіальні підшипники
2007-EN (pdf 2,3 МБ)

Підшипники NTN: повний список - NTN - Каталог - 2017 - (Рус.) 27,3 МБ

Високопрецизійні шпиндельні підшипники - NTN - Каталог - 2019 - (Укр.) - 5,6 МБ

Підшипники NTN для екстремальних умов (серия Topline) - NTN - Каталог - 2021 - (Англ.) - 2 МБ

Каталог NTN 2009-EN (pdf 6,9 МБ)

Каталог NTN Велокигабаритні підшипники 2007-EN (pdf 5,3 МБ)

Каталог NSK 2005-RU (pdf 11,7 МБ)

Каталог KOYO 2009-EN-part1 (pdf )

Каталог KOYO Великогабаритні підшипники
2015-EN (pdf 11,8 МБ)

Каталог TIMKEN 2014-EN (pdf 9,4 МБ)

Каталог URB 2014-EN (pdf 18,3 МБ)

Каталог ZKL 2010-EN (pdf 12,7 МБ)



Будь ласка, звертайтесь -
проконсультуємо та допоможемо підібрати потрібний вам продукт

ПП "ТД" Галпідшипник "не несе відповідальності за можливі помилки і неточності, які можуть бути присутніми в інформації, зазначеній на сайті - незважаючи на її ретельну підготовку